♥️دخترا طبیعیه من هرچی میخورم بازم احساس ضعف ِگشنگی میکنم؟؟🥲

۷ پاسخ

چرا واقعا منم اینجوریم ۱ ساعت به ۱ ساعت گشنمه😂

اره منم همینم

وای خواهر منخو هر ربع ساعت باید میان وعده بخورم زود ضعف میکنم 😂😂

اره منم ولی خب الان کمتر شده

تو ک ۱۸هفته ای من چی اول بارداریمه اینجورم🤣

اره منم اینجورم ولی خیلی کمتر شده

اره منم همینطورم

سوال های مرتبط

مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی