چرا هرچی میخورم بازم دلم ضعف میره😭

۱۱ پاسخ

منم همینطوریم دائم ضعف معده دارم واحساس گرسنگی

منم داعم ال گشنم

ولی من برعکس اصن اشتها ندارم ب زور دوسه قاشق غذا میخورم

من اصلا اشتها ندارم فقط از روی اجبار غذا میخورم میلم نمیکشه 🥹

ربطی به دخترو پسر نداره
بچه چون تغذیه میکنه هی گرسنت میشه
منم اینجوریم

منم همینطور 😢😢

منکه باردار نیستم همش اینجور میشدم ترسیدم رفتم چکاپ کامل هیچ مشکلی نبود ولی قندم پایین بود

گفتن کسایی که نینیشون دختره نسبت به مادرایی که پسز باردارن بیشتر ضعف میکنن

ولی من هم چنان کم غذام و بی اشتها 😐
موز بخورید خوبه

منم تازه اینجوری شدم اصلا سیر نمیشم

هم دردیم

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیرعلی💙🥺 مامان امیرعلی💙🥺 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری