۶ پاسخ

چطوری میشه وقت میخوری پروتئین گاوی،اخه به منم گفت داره دکتر ولی من کیک میخورم

آره عزیزم هرچیزی که شیرخشک توشه نباید بخوری

بیسکویت مخصوص هست

بله نباید بدی همشون شیرخشک دارن

آره.

فک کنم لبنیات کلا بده اینا هم لبنیات پنهان دارن

سوال های مرتبط

مامان لیام🧿💙 مامان لیام🧿💙 ۱۶ ماهگی
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماهلین 🌙🫀 مامان ماهلین 🌙🫀 ۱۳ ماهگی