۵ پاسخ

اره عزیزم کاملا طبیعیه نترس

منم همینجورم امروز

کاری چیزی نکن استراحت مطلق باش شیاف اگه داده دکتر بزار پاهاتو بالا بزار دراز کش باش بیشتر
و کنار همه اینا قرآن بخون و هر شب سوره واقعه و یاسین رو ادامه بده
اونی که داده خودشم مراقبه 🥺

اره طبیعیه نترس هروقت خدانکرده لکی چیزی دیدی بعد برو دکتر

به نظرتون طبیعیه که درد داشته باشم
آخه میگن تا وقتی لکه بینی نباشه همه چی طبیعیه

سوال های مرتبط