ورم کلیه بعد این که به دنیا بیاد ادرار کنه اکثرا خوب میشه چیز خطر ناکی هم نیست فوقش سنو میگیرن اگه خوب نشد دارو میدن بهتر میشه من دکتر اصلا جدی نگرفت گفت چیزی نیست بسپار به خدا
انشاالله که چیزی نیست عزیرم. به دنیا بیاد رفع میشه... منظور دکتر این بود تو پسرا بیشتر دیده میشه تا دختر... نگران نباش ورم کلیه خودش از بین میره بهت قول میدم..
عزیزم بیعقهی صبح بازه از قبل باید نوبت گرفت یا نه
راستی سنو پیش کی رفتی عزیزم
میگم کاش بجات بودم زودتر تموم میشد
زودتر زایمان کن تا درد طبیعی نگرفتی
ماشالله عزیزم وزنش خیلی خوب شده
تو این مدت فقط لیدی میل استفاده کردی ک وزنش بالا اومده؟
اگ پسره طبیعیه عزیزم دنیا اومد درشت میشه
وزنش خوبه نیم کیلو هم تو این دو هفته اضاف میکنه
یعنی تو سونو ها قبلی چیزی نبود؟اخرین بار کی رفتی۳۵؟
تازه همون لحظه سنوگرافی بهم گفت لبه جفتت لخته خونم داری هماتوم هستی.. کلی استرس داشتم. تا الان خداروشکر همه چیز خوبه... تو هم اصلا نگران نباش ورم کلیه رفع میشه
سلام منم انور مالی رفتم گفت یکی از کلیه هاش ورم داره. ترسیدم کلی گریه کردم. هم دکتر سنو کرافی و هم دکتر خودمگفت جای نگرانی نیست. بین اغلب پسر بچه ها شایع هست به دنیا بیاد خود بخود رفع میشه.. برای اینکه خیالت راحت بشه نوزادت شد یک ماهش یا دوماهش یهسنوگرافی انحام بده خیالم راحت شد... دقیقا خواهر شوهر منم پارسال خدا بهش پسر داده.. تاشنید گفتش ارشا پسر منم همینطوری بوده دکتر گفته نگرانی نداره. ماشالا الان پسرش سالمه سالم.. 🥰😍
انشالله که چیزی نیست نگران نباش.از خود دکترت بپرس عزیزم انشالله حل میشه چیز خاصی نباشه توکل برخدا
عالیه چیکار کردین که وزنش رفت بالا
عادیه بعد از تولد ان شاالله ببر پیش دکتر صادقی خوب میشه
چند هفته ایی دقیق عزیز؟
به منم گفتن كليه سمت راسش يكم ورم داره ولي گفت عاديه 20 روز بعد تولد يك سنو از بچه بگير و معمولا 90% پسره اينجورين 🥲❤️
وزنش عالیه ماشاالله
واسه کلیه ش هم از دکترت بپرسی بهتر راهنماییت ک چیکار کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.