۸ پاسخ

نده خوب نیست

اینا ممنوعه برا نوزاد

برا کولیک نیس برا زردیه اینا بعدمخودسر چیزی نده داغونش کنی ببر دکتر قطره بدع

شیر خشت که قطره ش هست به اسم بیلی استاپ برا زردی هستخو طبع سرد داره
ترنجبین رو من گاهی وقتی به دخترم میدم دلش راحتتر کار می‌کنه شبا هم خوابش عمیقتره

من واسه زردی ب بچه هام میدادم

نه اصلا خوب نیست

کولیک تا ۳ماهگی هست باید باهاش کنار بیای،قطره داره بهش بده بهتر میشه

ن اصلا ندییییی خیلی بده دوراز جون باعث مرگ نوزاد میشه چون التهاب روده میگیره

سوال های مرتبط

مامان پسته بادوم من مامان پسته بادوم من ۱۵ ماهگی
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۳ ماهگی