نده خوب نیست
اینا ممنوعه برا نوزاد
برا کولیک نیس برا زردیه اینا بعدمخودسر چیزی نده داغونش کنی ببر دکتر قطره بدع
شیر خشت که قطره ش هست به اسم بیلی استاپ برا زردی هستخو طبع سرد داره
ترنجبین رو من گاهی وقتی به دخترم میدم دلش راحتتر کار میکنه شبا هم خوابش عمیقتره
من واسه زردی ب بچه هام میدادم
نه اصلا خوب نیست
کولیک تا ۳ماهگی هست باید باهاش کنار بیای،قطره داره بهش بده بهتر میشه
ن اصلا ندییییی خیلی بده دوراز جون باعث مرگ نوزاد میشه چون التهاب روده میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.