۹ پاسخ

فک کنم 35 خوب باشه

من پری روز بستم‌

من از ۳۷ بستم

از ۳۶ دیگه ببند

هر چی زودتر بهتر ضرر نداره که آدم خیالش راحت تره

من 35هفته نصفه نیمه بستم فقط مونده شیشه شیر و شیرخشک بگیرم بذارم

لباساشو اگه شستی میتونی الان ببندی
من که بعد از سونو رشد میبرم بشورم بعدش میبندم ساکمو

من از ۳۶بستم.

و منی ک هنوز هیچی نخریدم🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان زینب و ابالفضل مامان زینب و ابالفضل ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد