۵ پاسخ

آره واقعا
تازه با شروع ماه رمضون که فکر کنم بدتر هم بشه 🥲

میگذره

برامن ک زود میگذره😍

برای من هنوز تند میگذره😂
هنوز پرده اتاق نی نی آماده نیس
لباساشو نشستم
فیلم اتاقشو نگرفتم 🤧🤧
شاید برای همینه

وای برای من از ۳۰ هفته به بعد اصلا نمیگذرهههه😬😬

سوال های مرتبط

مامان میکائیلم🥲🫀 مامان میکائیلم🥲🫀 ۴ ماهگی
مامان ریحانه سادات مامان ریحانه سادات ۴ ماهگی
مامان شاهان و ماهان مامان شاهان و ماهان ۷ ماهگی
مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی
مامان فراز♡ مامان فراز♡ ۸ ماهگی