خیلی دیر میگذرهههه این هفته های اخر😭

۶ پاسخ

اره دل تو دلم نی این دوسه هفته هم بگذره و پسرمو ببینم

دقیقا 😢هرروزشم با استرس میگذره چقدر ماه آخر سخته 😢

دقیقا من هرچی نگاه میکنم میبینم هنوز ۳۶ هفتم

اره فک کنم ادم لحظه شماری میکنه هیچ نمیگذره

خوشبحالتون😂🥲

چی بگم از روزای اخر

سوال های مرتبط

مامان ریحانه سادات مامان ریحانه سادات ۴ ماهگی
مامان شاهان و ماهان مامان شاهان و ماهان ۷ ماهگی
مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی
مامان فراز♡ مامان فراز♡ ۸ ماهگی