آره خیلی
اره😐😐😐الان من یه سالی میشه تو این هفته گیر کردم
من سر دختر اولم خیلی عجله داشتم ثانیه هارو میشمردم نمیگذشت وقتی دنیا اومد گفتم عجب غلطی کردم جاش خوب بود سرویسمون کرد. سر این یکی هم انقدر درگیر اولی هستم نفهمیدم کی ب اینجا رسیدم اصلا عجله ندارم جاشم خوبه بیرون خبری نیست😂😂
خسته شدمممم شدمممم
واقعاااا
برا من خیلی زود میگذره☹️☹️
واقعا 😂❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.