هفته های اخر چقدز دیر میگذرههه
☹️☹️☹️☹️☹️☹️

۷ پاسخ

آره خیلی

اره😐😐😐الان من یه سالی میشه تو این هفته گیر کردم

من سر دختر اولم خیلی عجله داشتم ثانیه هارو میشمردم نمیگذشت وقتی دنیا اومد گفتم عجب غلطی کردم جاش خوب بود سرویسمون کرد. سر این یکی هم انقدر درگیر اولی هستم نفهمیدم کی ب اینجا رسیدم اصلا عجله ندارم جاشم خوبه بیرون خبری نیست😂😂

خسته شدمممم شدمممم

واقعاااا

برا من خیلی زود میگذره☹️☹️

واقعا 😂❤️

سوال های مرتبط

مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی
مامان میکائیلم🥲🫀 مامان میکائیلم🥲🫀 ۴ ماهگی
مامان ریحانه سادات مامان ریحانه سادات ۴ ماهگی
مامان شاهان و ماهان مامان شاهان و ماهان ۷ ماهگی
مامان فراز♡ مامان فراز♡ ۸ ماهگی