شما از کی رابطه داشتین و دکتر منعی نکرده؟

۵ پاسخ

من از اول داشتم خداروشکر مشکلیم نبود

از اول معن بودم ولی رابطه داشتم خداروشکر هیچ مشکلی پیش نیومد

از هفته ۱۵ ولی دیگه میترسیم کلا علی الخصوص من
رابطه کم عمق و کوتاه از نظر زمانی
هفته ای یه بار یا کمتر
پوزیشن پهلو یا روبرو با کنترل
ارضا شدن برای زن خوب نیس بخاطر انقباض
کلا نمیخوایم ریسک کنیم بچه مشکلی پیدا کنه

ما که تا الان نداشتیم و فکر کنم دیگه نداشته باشیم تا بعد از زایمان😅

من ازاولش داشتم وخداروشکر مشکلی نداشتم

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی