۷ پاسخ

من 🖐🖐😅😅😅

خابیده شیر میدم‌خیلی غر میزنه زیر سینه بخاطر چیه؟🤔🤔

من اکثرا ولی بعد بلند میشم آروغ گیری

من من😁😁

اوایل میدادم الان بخاطر رفلاکسش اصلا

از من نمیرسه بخام خابیده بدم😂

کسی نمیخادبرا رفع حاجتش عاقبت بخیری خودش یافرزندش
شادی روح اموات براش قران. ختم کنم
نیازدارم به کار بچه کوچیک دارم دوتا نمیتونم جایی کارکنم قران میخونم
مبلغش هرچقددوسدارین وتوانتونه

سوال های مرتبط

مامان پارلا مامان پارلا ۱ سالگی
مامان دنیز  💕 مامان دنیز 💕 ۸ ماهگی
مامان عشق مامان وبابا مامان عشق مامان وبابا ۱۴ ماهگی