سلام دوستان کسی مکمل پرگانالایف مصرف میکنه؟

تصویر
۵ پاسخ

اره من

من ماه پنجم بارداری داده بود دکتر خوب بود بد نبود زیاد اشتها آور نبود ولی پریناتال ب من بیشتر اشتها میداذ

اره من

اره من
تیروییدم دارم

منم از همین میخورم چطور؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری