کیا هر روز ماه درد دارن ‌؟ انقباض ؟

۶ پاسخ

انشالله خدا این هفته رو خودش بخیر بگذرونه برای هر دوتامون ب موقع ک میخوایم زایمان کنیم

برای من ۷ میل باز شده بود سرکلاژ شدم

شیطونه میگه این ی هفته رو برم امل بستری شم خسته شدم از استرس

میگه ۳۶ هفته در میارم ولی فکر نکنم ب در آوردن برسه

من امشب تو آینه نگاه کردم شکمم آمده پایبن و قشنگ سر بچه میخوره ب پساری رفتم دستشوی یکم فشار آوردم دردم گرفت نفسم بالا نمی امد فقط دارم دعا میکنم تا شنبه هفته بعدی تحمل کنه برم تو ۹ ماه

والا من که ازاولش درد داشتم دیگه نمیفهمم ماه دردچیه
این لحظه هم بچه بازیش گرفته قشنگ زیرسینه اومد به شدت ضربه میزنه

سوال های مرتبط

مامان لیا☁️ مامان لیا☁️ ۷ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۳ ماهگی