۷ پاسخ

مال من یه دستم از سرشونه بی حسه
جون ندارم تکونش بدم

من دارم ب مدت نیم ساعت در روز حتی گوشی نمیتونم دست بگیرم کتفم دردمیگیره تانوک انگشتت

من دارممم

سلام. من خیلی دستام درد میکنن. و مفصلای انگشتام. وشبا جوری دستام ازمچ به سمت انگشت خشک میشه و استخونای انگشتام دردمیگیرن.چون یکم ورم میکنن. اصلا نمیتونم دستمو ببندم.
اول فک کردم روماتیسم مفصلی گرفتم. خوده الانم انگشتام دردمیکنن. الان دوهفتس اینحوری شدم.
آیا شماهم اینجورید. وثر میشن وگزگز میکنن

من از الان دارم و خیلی بده واقعا🥲

من دارم عزیزم. از ورمه این درد و کاملا طلیعیه

من دستام و انگشتام بی حس شده زور نداره‌

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد