احتمالن معدت زخم
مسمومیت بارداری داری ؟؟
ماه اخر چرا استفراق خونی؟؟
من داشتم عزیزم نگران نباش من رفتم دکتر گفت به خاطر استفراغ زیاد اینجوری شده اگر دفعات زیاد نیست جای نگرانی نداره
من یکبار اینجوری شدم فقطم خون بالا آوردم
من داشتم
من یه بار هفته های پایینتر داشتم ولی همش خونی نبود تهش خونی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.