کیا استفراغ خونی داشتن تو بارداریشون

۶ پاسخ

احتمالن معدت زخم

مسمومیت بارداری داری ؟؟

ماه اخر چرا استفراق خونی؟؟

من داشتم عزیزم نگران نباش من رفتم دکتر گفت به خاطر استفراغ زیاد اینجوری شده اگر دفعات زیاد نیست جای نگرانی نداره
من یکبار اینجوری شدم فقطم خون بالا آوردم

من داشتم

من یه بار هفته های پایینتر داشتم ولی همش خونی نبود تهش خونی بود

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی