طبیعیه تا زایمان کنی همین داستانه
بروزایمان کن
من اولی ۳۵ هفته اومد
دومی اول۳۶
هیچکدومم امپول ریه زدم
هیچکدومم دستگاه نرفتن کامل بودن
کم مونده دیگ اخراشه جوجتو بغل کن به جوجت فک کن ک قراره با اومدنش زندگیتو قشنگ تر کنه من ماه های اخر استرس دور کنم همش تو ذهنم چهرشو تصور میکردم
من ۳۶ و دو روز زایمان کردم
آخراش خیلی سخته دیگه
اخراش کلا همینه
کم مونده دیگه انشاالله بسلامتی زایمان میکنی
بالشت بلند بذار لای پات
طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.