سلام ضربان قلب ۱۸۶ زده کسی بوده تو این شرایط

تصویر
۶ پاسخ

چی بود نی نی

ن عزیزم مشکلی نداره منم سر دخترم سونو ۹ هفته رفتم ضربان قلبش ۱۹۴ بود
قبلش خیلی استرس داشتم ترسیدم رفته بود بالا دکترم گفت مشکلی نداره

هی جانم چند هفته رفتین؟؟

ممنونم انشالله ب حق ناله های زینب بارداری راحتی و طی کنی و حالت تهوع و حالتای بدت کامل برطرف بشن

نگران نباش عزیزم ایشالا که بسلامتی بچتو بغل میگیری شمام واسه من دعا کنید من حالت تهوع و استفراغم خیلی زیاده اصلا هم خوب نمیشم

به احتمال زیاد دختره

سوال های مرتبط

مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ ۷ ماهگی
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته پانزدهم بارداری