دیگه از ۲۹ هفته بدنیا بیاد. بچه ها زنده میمونن.ان شاءالله که همه سر وقت بچه هاشون رو بسلامتی بدنیا بیارند
اون قدیم بود که هشت ماه نمیموندن الان دستگاه هست پیشرفته شده همچی انشالله میمونن بچها اصلا به این چیزا فکر نکنید فقط چهارقل بخونید به شکمتون فوت کنید فکر مثبت کنید
عدد بتا شما پایین بود بعد شد سیصد و خورده دوباره بتا دادید؟ یانه صبر کردید برای تشکیل قلب؟؟ انشالله به سلامتی زایمان کنی
میدونم کدومو میگی فک کنم هنوز بستریه🥺
همسایه مون دو قلو 32هفتع زایمان کرد مردن ای وی آف هم کرده بودن بیچاره ها
کدوم میگی خیلیا سی هفته زایمان کردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.