جوک میگی سرصبح
مگه چشه خوابیدنش ، اینجوری نخوابه چجوری بخوابه پس
ن خیلی سر میده عقب میگم نکنه رفلاکسش شدید شدع
بقول داداشم مادر عقابی نباشیم مرتب بالاسر بچه ها که چرا اینجوری کرد چرا اینو گفت و....😂😂
یعنی چی
چطوری خوابیده
چرت های اول صبحی 😂😂😂😂خدایاااا فقط شفاااااا😬😂😂اگه اینجوری نخابه چطور بخوابه پس ب خوابیدن بچه تم. گیر میدی عجب 😂😂
اره به دلیل رفلاکس گردنشون رو خیلی میدن عقب اینجور مثل اینکه راحتترن
سعی کن بالشت نذاری و تشک رو شیبدار کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.