خانما اینجور خابیدن عادیه تو سن یا رفلاکسع

تصویر
۸ پاسخ

جوک میگی سرصبح

مگه چشه خوابیدنش ، اینجوری نخوابه چجوری بخوابه پس

ن خیلی سر میده عقب میگم نکنه رفلاکسش شدید شدع

بقول داداشم مادر عقابی نباشیم مرتب بالاسر بچه ها که چرا اینجوری کرد چرا اینو گفت و....😂😂

یعنی چی

چطوری خوابیده

چرت های اول صبحی 😂😂😂😂خدایاااا فقط شفاااااا😬😂😂اگه اینجوری نخابه چطور بخوابه پس ب خوابیدن بچه تم. گیر میدی عجب 😂😂

اره به دلیل رفلاکس گردنشون رو خیلی میدن عقب اینجور مثل اینکه راحتترن
سعی کن بالشت نذاری و تشک رو شیبدار کنی

سوال های مرتبط