۶ پاسخ

هرجا میبری رویال نبر که من بشدت ناراصی ام🤣
یه جا دیگه ام مد نظرم بود ببرم و از سبکش خوشم اومد که دیگه نشد و خودم دکور چیندم
غزل غفاری
پیجش تو اینستا جادوی دیجیتال

وایییی یادته چقدر اذیتا کشیدیم اولا🥹شکرخدا الان بهتر شدنو دارن یک ساله میشن🥹کی تولده آریا کوچولوئه؟هامین ۸اسفنده
راستی فک میکنم دکورای شلوغ دیگ خوب نیس دکورای خیلی ساده و مینیاتوری جالب تره

تولد میگیری یا ن من موندم چه کنم

شازده فک کنم کلا مال بچه هاس حتما وقتی تخصصیه بهتره

من کاج نقره ای میبردم خوب بود

عیجانم دارن یک ساله میشن جوجه هامون🥺😍

سوال های مرتبط