نمیدونم بچه سرما میخوره یا نه
ولی منم یک ماه پیش سرماخوردگی گرفته بودم سه روز تکون نمیخورد بچه خیلی کم تکون میخورد مامانم میگه اونم یرما میخوره بی حال میشه واسه همین
آره منم سه هفته مونده بودبه زایمانم آنفولانزاگرفتم رفتم بستریم کردن گفتن نی نی تم مریض شده یه هفته بستری شدم.
نه عزیزم خود بچه از تو محافظت هم میکنه
نمیدونم مادرشوهرم تعریف می کردکه سربرادرشوهرکوچیکم هی لخت میشده میرفته جلوکولرمی خوابیده بعدرفته بوده دکتر بهش گفته بچه توشکمت سرماخورده
تو سنوگرافی طول سرویکس نرمال و بسته می باشد 40م م
ن عزیزم
اتفاقا انتی بادی هم وارد بدنش میشه
اگ عفونی باشه شاید عفونت بهش انتقال پیدا کنه ولی خیلی کم پیش میاد
خواهر شوهرم سه روز قبل زایمان سرماخوردگی شدید داشت به بچه هیچی نشد و خودش فقط یکم بیحال بود همین
نه فک نکنم
ببخشید 31هفته سر بچه پایین هست زود نیست زایمان زودرس نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.