۲ پاسخ

دکتر من گفت از چهارماهگی میشه ولی چون خوب داره با شیرم وزن میگیره گفت تا شش ماه ندم بهتره چون هیچی مغزی تر و سالم تر از شیر مادر نیست

یک‌دکتره گفت ۶ یکی گفت همین الان شروع کن نمیدونم چون سیر نمیشد پسرم شروع کردم منم

سوال های مرتبط

مامان الارز مامان الارز ۵ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۷ ماهگی
مامان رها مامان رها ۷ ماهگی
مامان پاییز مامان پاییز ۱۳ ماهگی
مامان نعمت خدا❤️❤️ مامان نعمت خدا❤️❤️ ۱ سالگی
مامان رادین 😍 مامان رادین 😍 ۱۰ ماهگی