اگه رفلاکسی باشه میگن از اخر۴ ماهگی اگه رفلاکسی نباشه از ۶ ماهگی...از لعاب برنج یا فرنی شروع کن روزی ی قاشق مرباخوری روز ب روز کمتر بیشترش کن یکی دو روز ی قاشق بعدش دو قاشق و ب مراتب بیشتر
از ۴ماه تا ۶ماهگی میشه کمکی شروع کرد ولی هرچی دیرتر بهتر
بعضی از دکترا میگن از ۴ ماهگی بعضی ها هم میگن از ۶ ماهگی
دکتر پسرم امروز گفت آخرای پنج ماهگی شروع کن
سلام کانال واسه غذای نینی ها زدم خاستین لینک بفرستم برات عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.