۴ پاسخ

اگه رفلاکسی باشه میگن از اخر۴ ماهگی اگه رفلاکسی نباشه از ۶ ماهگی...از لعاب برنج یا فرنی شروع کن روزی ی قاشق مرباخوری روز ب روز کمتر بیشترش کن یکی دو روز ی قاشق بعدش دو قاشق و ب مراتب بیشتر

از ۴ماه تا ۶ماهگی میشه کمکی شروع کرد ولی هرچی دیرتر بهتر

بعضی از دکترا میگن از ۴ ماهگی بعضی ها هم میگن از ۶ ماهگی
دکتر پسرم امروز گفت آخرای پنج ماهگی شروع کن

سلام کانال واسه غذای نینی ها زدم خاستین لینک بفرستم برات عزیزم

سوال های مرتبط

مامان الارز مامان الارز ۵ ماهگی
مامان ارسام مامان ارسام ۱۶ ماهگی