خانما ب بچه باید از چندماهگی. کمکی بدیم؟ غذا

۷ پاسخ

از ۵ ماهگی شروع کن بچت بدغذا نشه

شیش ماهگی زود شروع نکن عزیزم

6به بعد

من وزن دخترم عالی بود بخاطر رفلاکس شروع کردم زود

دکتر پسرم بخاطرع رفلاکس گف از ۴ با فرنی شروع کنم

۶ بضیام ب تشخیص دکتر۵ یا۴

۶ ماهگی به بعد

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۷ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی