اصلا درد نداره مثل نیش پشه
نه
من اصلا حسش نکردم
نه بابا من ک اگر خدا بخاد طبیعی عم ولی مامانم سزارین بود میگ مثل بقیه آمپولا اولش سوز میاد همین
ن عزیزم همون لحظه ی سوزش داره بعدشم ک حس میکنی پاهات داغ میشن و چیزی متوجه نمیشی بعدش
نه بابا پنی سلین دردش بیشتره
منک نفهمیدم حتی دقت کردم دردشو بفهمم ولی خیلی خوب زدن حتی مث امپول ساده هم درد نداشت
نه اصلا
نه متوجه نمیشی بی حسی میزنن نگران نباش
نه من که اصلا حسش نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.