واسه من داپلر نوشته منم امروز وقت دارم گف 1۵۰۰
خوب گفته من امروز رفتم ۱تومن
من زنگ زدم ۸۴۰گرون بود رفتم یجا دیگه ۴۸۰اصلا تعرفه خاصی نداره هر کی هرچقدر دلش میخواد میگیره
آره منم رفتم 420شد دیشب رفتم
اره من پریروز رفتم شد ۶۵۰
اره همون ۵۰۰ و ۶۰۰ من بیمه تکمیلی داشتم صفر شد
واس من با بیمه سلامت شد 400
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.