۷ پاسخ

واسه من داپلر نوشته منم امروز وقت دارم گف 1۵۰۰

خوب گفته من امروز رفتم ۱تومن

من زنگ زدم ۸۴۰گرون بود رفتم یجا دیگه ۴۸۰اصلا تعرفه خاصی نداره هر کی هرچقدر دلش میخواد میگیره

آره منم رفتم 420شد دیشب رفتم

اره من پریروز رفتم شد ۶۵۰

اره همون ۵۰۰ و ۶۰۰ من بیمه تکمیلی داشتم صفر شد

واس من با بیمه سلامت شد 400

سوال های مرتبط