۱۷ پاسخ

نوش جونت ولی کاش یاد بگیرین هر چی میخورین نزارین اینجا . از ما که گذشته اینا که تازه باردارن گناه دارن

ن بابا من همیشه درست میکنم میخوریم

ن بابا بخور نوش جونت من چند بار خوردم ب مقدار زیاد😂😂

با چند بار خوردن هم چیزی نمیشه

مگه قند داری؟؟

منم قندناشتام لب مرزه۹۲ ولی نمتونم نخورم چیزای شیرین .میخورم باعذاب وجدان😩😩🥲🥲🥲🥲

نوشجان من قند دارم میترسم هم بخورم ولی گاهی میخورم قرص بیشتر میکنم 😂

نوش جونت گلم

گلم دستورشو میدی؟؟هوس کردم شدیددد

چرا اینقدر سخت میگیری ؟من هرروز میخورم چیه مگه

منم کیک درست میکنم خیلی دوس دارم بزارم☹️
از ترس همین کامنتای حمله ای میترسم بزارم😒
بعد اونایی ک بچشون بدنیا اومده کلی میزارن چراکسی چیزی نمیگه؟ برام جالبه

بخور نوش جونت😍😍

بخور نوش جونت منم همش میخورم هوسه دیگه دلت میکشه

نوش جان😍😍

آره بابا من که میخورم

نوش جان 😋😋

مگه چبه ؟

سوال های مرتبط