نوش جونت ولی کاش یاد بگیرین هر چی میخورین نزارین اینجا . از ما که گذشته اینا که تازه باردارن گناه دارن
ن بابا من همیشه درست میکنم میخوریم
ن بابا بخور نوش جونت من چند بار خوردم ب مقدار زیاد😂😂
با چند بار خوردن هم چیزی نمیشه
مگه قند داری؟؟
منم قندناشتام لب مرزه۹۲ ولی نمتونم نخورم چیزای شیرین .میخورم باعذاب وجدان😩😩🥲🥲🥲🥲
نوشجان من قند دارم میترسم هم بخورم ولی گاهی میخورم قرص بیشتر میکنم 😂
نوش جونت گلم
گلم دستورشو میدی؟؟هوس کردم شدیددد
چرا اینقدر سخت میگیری ؟من هرروز میخورم چیه مگه
منم کیک درست میکنم خیلی دوس دارم بزارم☹️
از ترس همین کامنتای حمله ای میترسم بزارم😒
بعد اونایی ک بچشون بدنیا اومده کلی میزارن چراکسی چیزی نمیگه؟ برام جالبه
بخور نوش جونت😍😍
بخور نوش جونت منم همش میخورم هوسه دیگه دلت میکشه
نوش جان😍😍
آره بابا من که میخورم
نوش جان 😋😋
مگه چبه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.