۱۱ پاسخ

وایی اره بومیده

چه جالب.
میگن چرا اینقدر بو میده
فکر کردم بدن بچم کم آب شده.
کلی هم مولفیکس خریدم.🥴

مولفیکس اصلا خوب نیس

من مای بی بی میبندم مولفکس بستم نم داد بچم نصف شب تمام لباس و پتوش خیس خیس شده بود....💔 لباس و .. عوض کردم نصف شد هوشیار شد دیگه نمیحوابید اصلا ی وضعی....

هانیز بهتره اونو بخر

آره دقیقا حتی نشتی هم دارن من هانیز یا مای بی بی میخرم عالیه

چرا 😑
من از مای بی بی سایز۳خوشم نیومد فک میکنم خیلی اویزونه برای همین مولفیکس گرفتم ک اینم تا یکم جیش میکنه بو میده

اره .خیلی بده

من هنوز قدیمی دارم
تست نکردم جدیدارو
بو‌ چرا اخه😵🙁

وای منم داشتم ب همین فکر میکردم بعد گفتم نکنه خدای نکرده برکه عفونت ادراری گرفته

چرا من عوض کردم مارکش

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان نی نی دونه انار مامان نی نی دونه انار ۱۷ ماهگی