۴ پاسخ

اوایل بارداری طبیعی هستش ک آدم استفراغ بکنه ولی شاید هفته اخرربط داشته باشه ب زایمان.حالابزارتافرداببینی چطوری شایدم دردتات هم شروع بشن

بعضی ها وقت دهانه رحمشون باز میشه فشارشون پایین میاد و بالا میارن
شما چند سانت باز شدی ؟

اگه به بالا آوردن باشه پس من از همون ماه اول تاالان به زایمان نزدیکم🥲😂😂😂😂

من ماه هاس ب زایمان نزدیکم هرروز بالا میارم😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی