۹ پاسخ

سلام قشنگم واقعا ممنونم از سوالت این سوال منم هست

من از یک هفته قبل زایمان بسیاااااااار کم درد پریودی داشتم .ساعت نه شب درد پریودی گرفتم متوسط یازده تبدیل به درد زایمان خیلی خفیف شد.ساعت دوازده منظم شد ساعت سه زایمان کردم.
همه با هم فرق میکنند اما درد زایمان بیاد پریود مریود پیشش هیچیه😂

من از اول ماه نهم درد دارم 🤣🤣

منم یه هفته درد دارم انقباظ دارم دکتر گفت باید استراحت کنی وگرنه بچه میاد

من از سه هفته قبل زایمانم در پریودی داشتم

دو سه هفته قبل همش ماه درد داشتم ماما بهم گفت پیاده روی برو سه ساعت بدون توقف من یک ساعت و‌نیم رفتم حس کردم دردام شروع شد شب تو خواب میکرفت ول میکرد تا دردام رسید بع یک دقیقه دیگه رفتم زایشگاه

من حدودا یک هفته کمردرد و دل‌درد داشتم به همراه ترشح موکوسی ولی دردام منظم نبود
و یه بار هم ترشح موکوسی خونی داشتم (چند روز قبل زایمان)
پراکنده شکمم سفت میشد
روزی که واسه مراقبت رفتم دکترم گفت ریسک نمیکنم بفرستم بری (۳۸ هفته بودم و سزارین) برو NST بده
در زایشگاه کیسه آبم پاره شد
همون شب زایمان کردم

حقیقت من از همون اول بارداری تا آخرش دردهای پریودی خفیف داشتم.
فقط ماه آخر یکم شدید تر شدن

من الان یه هفته اس درد دارم دردای شدید ولی خبری از زایمان نیس

سوال های مرتبط