عزیزم
الان از شیر خودت با قطره چکان یا همون شیشه بده دهنش عادت کنه مرتب سر دهنش رو از شیرت بزن
اشتباه بزرگی هست بچه باید تا موقعش شیر خودت را بخوره
اگر میتونی دریغ نکن
بعدا متوجه میشی شیر مادر یه چیز دیگه هست
من که اصلا نه شیر خشک دادم نه پسونک استفاده کردم
برای منم نگرفت 20دروزگی یهویی گرفت ولی باز شیشه راحت تره چون الان هورمونا بهم ریختس برای من ک اینجوریه همش افسردگی استرس دارم نمیخام بهش بدم اینم ناراحت بشه
من آرزومه شیشه بگیره در کنار سینم
در ضمن شیشه شیر اونت بخر شبیه سینه مادر گول میخوره دوتا رو میگیره گرونه ولی ارزش داره رفلاکس نمیگیره بچه ات
گوش نده کار خودتو بکن اینجوری سینه ات شقاق برمیداره اذیت میشی به همه ام بگو هم شیر خودمو میخوره هم شیرخشک دلیل نداره همه چیزو به اونا بکی و توضیح بدی هر سوالی هم ذاری از چت جی پی تی بپرس نه از مادرشوهرت که بخواد دخالت کنه عصر انقلاب صنعتی تموم شد رفت کار خودتو بکن
الان بچه من روزی یک بار میدم بچه ت چند وقت
نیپل شید بگیر بزار روسینت فکر میکنه شیش شیره میخوره
از منم بود سینه رو نمیگرفته وقتی که آروم بد سینه بگیر شیر خشک کم کم کن از الان روز ی بار میدم
ببین دختر هیچ اشکالی نداره همون شیرخشک بده تا زردی بچتم بره بهش سینه اتم بده گرفت گرفت نگرفتم نگرفت به این چیزا فکر نکن
به شیرخشک سلام کن😅
سعی کن. بهش بدی شیرت خشک نشه تو خواب بهش بده
من خودم سینمو میزدم بالا ی شیشه شیرخشک کوچیک براش درست میکردم درحال خوردن شیرخشک ی دفعه درمیآورم از دهنش شیشه رو سریع سینمو میانداختم دهنش میخورد بچه منم عادت کرده بود به شیرخشک ولی درستش کردم
دیگه با شیشه بهش شیر نده
بذار یکم گرسته بمونه سینتو فقط بده
کمکم میگیره
من از خدامه شیشه شیر بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.