من همیشه زینک اکساید فیروزه میزدم الان از پوشک گرفتم
دایم نمیزنم هر وقت قرمز شد سودوکرم ولی نوزادی دایم،میزدم،کالاندولا
اگه بسوزه پماد بتامتازون
زین اکساید
روغن نباتی عالیه
کالاندولا
آره من میزم کرم محافظ پای الوینا
پماد پیشگیری فیروز
نه دائم نمیزنم
اگر یه کم قرمزی داشته باشه کرم تعویض پوشک آردن ، اگر سوختگی باشه سودوکرم
کالاندولا
اره سودو کرم
پودر بهترینه همیشه میزنم
اگر سوخته باشه یا یکم برا دندون حساس شده باشه انان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.