سونو رشد جنین رو کی برم?

۵ پاسخ

به من گفته ۲۸ بیا

من یبار ۲۸ هفته رفتم.آخری هم باید بین ۳۴ تا ۳۶ هفته برم

من یدفعه ۲۸ یدفعه بین ۳۳تا۳۴

من یبار ۳۰ هفته رفتم یبار هم ۳۵

همین روزا خوبه بری

سوال های مرتبط

مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد
مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هانا✨️🎀 مامان هانا✨️🎀 ۵ ماهگی
مامان رستا خانوم مامان رستا خانوم ۹ ماهگی
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی ۴ ماهگی
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وهفتم بارداری