اگر برنج باشه له نمیکنم ولی غذاهایی مثل اش،عدسی،خوراک لوبیا باشه له میکنم
اره من له میکنم چون دوتا دندون داره نمیتونه بجوهه
بستگی به غذا داره ولی کوکو هارو میدم دستش
اره وعده های اصلیشو له میکنم چون این طوری بهتر میخوره و سیر میشه
درشته اصلا سیر نمیشد
ولی میان وعدها سیب زمینی درشته سرخ میکنم میدم دستش یذ نون میدم بسکویت اینارو درشته یکم میخوره
زیاد نه
نه
سلام نه عزیزم خودش میجو
ن من له نمیکنم خیلی وقته
اره له میکنم که راحتتر هظم کنم
سلام اره چون فقط شش دندون داره خوب قشنگ نمیجوه
بستگی ب غذا داره .
اره من له میکنم نمیتونه بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.