۷ پاسخ

درخاست بده گل😍❤️

ببین تنبلی تخمدان ، نازایی نیست یه اختلال هورمونیه فقط

فقط سونو تعیین کننده تنبلی نیست باید ازمایش بده

عزیزم با اصلاح سبک خیلی راحت باردار میشه

تو سونو نمینویسه شدید یا خفیف
شدت کم و زیادش برمیگرده ب علائم
مثلا پریود نامنظم،رشد موهای زائد تو بدن،جوش اضافه وزن مقاومت ب انسولین اینا...

تنبلی داره برا منم هی همینو تو سونو ها مینوشت دکتر دارو میده کنترل میشه
ولی درمان کامل نداره

تازه دچار تنبلی شده
اگه این ماه دارو بخوره که فولیکول غالب پیدا کنه احتمال بالا باردار میشه

سوال های مرتبط

مامان نازگل مامان نازگل هفته سیزدهم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته هفتم بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری