۹ پاسخ

نگران نباش عزیزم خودمونم گاهی بی اشتها میشیم تقریبا همه همینجوری ان ،
بذار مستقل غذا بخوره حتی اگر یه لقمه بخوره یا نخوره فقط بازی کنه،هر چی که بیشتر دوست داره همونو بهش بده ،الانم که میتونی به غذاش نمک و نبات اضافه کنی که خوشمزه تر بشه،مولتی ویتامین هم بده
و مطمئن باش بعدا از اینکه بخاطر غذانخوردن کوچولوت دیوونه شدی کلی پشیمون میشی و میفهمی چقد غصه الکی خوردی

اکثرا همینجورن منم بازی بازی یذره میدم خیلی غصه نخور فقط مطمئن شو رفلاکس نداشته باشه من پسرم وقتی چندروز هیچی نمیخوره میفهمم رفلاکسش زیادشده

قاشق چای خوری

دختر منم همینطور خیلی بخوره پنج شش قاشقه

و شایدم بی اشتها بودنش بخاطر دندون باشه

دختر منم

یه مدت همینحوری میشن همشون … بنظرم اینقدررررررر نده بهش تا گشنش بشه و خودش بیاد سمت غذا … خوشش اومده هی تف میکنه بیرون

همه همینن 😐

پسر منم هیچی نمیخوره

سوال های مرتبط