منم تقریبا شرایطم مثه شمام
نمیدونستم هماتوم دارم
خونریزی کردم
خدا بخیر گذشت
الان شیاف باید مصرف کنم تا دوهفته دیگه رم سونو، هماتوم بررسی شه
آسپرین رو هم قطع کردم
عزیزم زیر ۲۰میلی خفیف حساب میشه استراحت داشته باش وحتما زیرنظر دکترت باش
نه عزیزم کوچیکه
استراحت نسبی داشته باش جذب شه
آسپرین و شیاف هم مصرف میکنید؟
لکه بینی و خونریزی هم دارید؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.