مامانا چیزی کم نیست برای ساک نوزاد؟

تصویر
۱۶ پاسخ

زیردکمه ایی وسرهمی نذاربراش بندناف داره اذیت میشه بچه

لباس سرهمی و اون بادی ها نمیزاره بپوشی تو بیمارستان
تیشرت و پیرهن و شلوار دوتا دست بردار

دستکش هم هست

بجای بادی زیردکمه رکابی ساده بزار،اگه پتو و قندان سوئیسی یا تشک هم براش گذاشتی تکمیله

بند ناف داره نمیتونی اینارو تنش کنی که

زیرانداز نواربهداشتی پتو

پستونک هارو از کجا گرفتی قیمتش چنده

عزیزم لباس سایز چند گذاشتی؟

اره بنظرم کامله تشک تعویضم برداشتی؟

شیر خشک مای بی بی

یه پتو دورپیچ هم‌بزار‌یا آغوشی

من شیشه شیر و پستونک برده بودم اما بیمارستان نزاشت استفاده کنم

نوار بهداشتی بردار
شیشه شیرتم‌اوکیه

چقده نازن مبارکش باشه😍😍

فکر‌میکنم شیشه شیر هی اورشی برای ۳‌ماه به بعده
یه شیشه شیر کوچولوی ساده تر‌ مثل اونت‌بردار

پوار بینی نذاشتی

سوال های مرتبط

مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری
مامان کیانا و پونه مامان کیانا و پونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تیام فسقلی🍼🧸 مامان تیام فسقلی🍼🧸 روزهای ابتدایی تولد