۶ پاسخ

واسه همه نیست
واسه اون دسته از بچه هایی هست که سؤ تغذیه دارن

برای بچه هایی که سو تغذیه دارن

منکه والا ۲ تا بچه زیر دو سال دارم حتی یسنا هم بهمون ندادن

نمیدونم راسته ایا؟

سو تغذیس

کسی نمیخادبرا رفع حاجتش عاقبت بخیری خودش یافرزندش
شادی روح اموات براش قران. ختم کنم
نیازدارم به کار بچه کوچیک دارم دوتا نمیتونم جایی کارکنم قران میخونم
مبلغش هرچقددوسدارین وتوانتونه

سوال های مرتبط

مامان نیلا😍🥹🧿 مامان نیلا😍🥹🧿 ۸ ماهگی