۶ پاسخ

رفلاکس از دو ماهگی دادم شب و صبح یک سی سی

رفلاکس دو دوره دادم

برا رفلاکس امپرازوله

پسر من واسه رفلاکس میخورد از ۲ماهگی تا اول ۸ ماهگی خیلی رفلاکسش شدید بود

واسه رفلاکسه من ۴ تا قوطیشو دادم
بچم فقط توی خواب شیر می‌خورد الان یکم بهتر شده

دکتر به دخترم واس رفلاکس داده.

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۱۵ ماهگی