۳ پاسخ

نباید یادت بره گوشیتو بزار رو زنگ دوشب زیاده یهو قط نباید بشه

اره عزیزم باید مرتب استفاده کنی میگن هورمونات بهم میریزه

اشکال نداره از امشب بزار ولی نباید بهو قطعش کنی

سوال های مرتبط

مامان دخملی من🩷 مامان دخملی من🩷 هفته سی‌ویکم بارداری