۶ پاسخ

نع طبیعی باید اینجوری بشه دستکاری نکن

شما کجا زایمان کردی عزیزم

چرا اینجوریه

برای بچه منم همینطور بود طبیعیه نکران نباش دست نزن خوب میشه

اگه واکسن روی بازوشه نه ،عادیه
اصلا بهش دست نزن خودش میترکه خوب میشه

نه گلم طبیعیه بایدهمینطوری بشه

سوال های مرتبط