سلام عزیزان این آزمایش ببینید نرمال هستش یا نه

تصویر
۵ پاسخ

بهتر دکترت بهت بگه نرمال بیخودی استرس نگیر

بنظر ازمایشت خوبه اما چت جی پی تی برگه دومم میخواست ینی نظر قطفی نداد

تو عکس نوشته Attached sheet یعنی احتمالاً برگه اصلی که Risk نهایی (کم‌خطر یا پرخطر) رو نشون میده جداست.
از روی همین اعداد خام:
PAPP-A نزدیک ۱ هست (که معمولاً خوب محسوب میشه)
Free βHCG هم تو محدوده قابل قبول هفته‌های ۱۱ تا ۱۴ به نظر میاد
ولی من بدون دیدن عدد ریسک نهایی نمی‌تونم قطعی بگم کم‌خطره یا نه.

اینور رنج نرمالشو زده، طبق اون رنج عددات بالا پایین میشه که قطعا ما سوادشو نداریم دکتر درست تر تشخیص میده

در ضمن الان من ۱۲ هفته و ۶ روز هستش باردارم

سوال های مرتبط

مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نقطه جون مامان نقطه جون هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پارسین و داتیس مامان پارسین و داتیس ۲ ماهگی