نه من دخترم الان سه ماه و چند روزش هست واکس دوماهگی امروز زدم
بچه دوماهه سرما نمیخوره معمولا احتمالا رفلکس داره علائمش چیه؟
سرما خورده باشه واسش نمیزنن اگه دیر ببری مشکل نداره زود بخای واکسن بزنی نمیشه تا اونجام بری میگ نمیشه چون مریضه
بزار خوب بشه الان بدنش ضعیف شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.