ما که دو ماه اول کارمون شده بود دور زدن با ماشین یا تو بغل راه بریم تا یکم آرومتر بشه داروها هیچ کدون تاثیری نداشتن یک دوره داره باید بگذره تحمل کن این روزها تموم میشن و مادر و بچه هردو نفس راحت می کشید
یه ازمایش مدفوع بگیر ازش شاید حساسیت به پروتئین گاوی داره
پسر منم اینطور بود فهمیدم حساسیت داشته
عزیزم شاید رفلاکس داره شیر خشک میخوره اکه عوضش کن بچه ی منم همین بود الان ترووتیال ای آر میدم راضیم خدارو شکر قطری کولیک ایز و پدی لاک هم روزی سه ار صبح ظهر شب میدم . بعضی وقت ها شاید سیر نمیشه جاش کثیفه یا عاروق داره اینارو حتما چک کن محیط خونه هم خیلی گرم نکن
عزیزم انشالله زودتر خوب میشه بچه اول منم تا ۱ سالگی اینجوری بود
خیلی بده این کولیلک
الان چندماهشه؟
دارو ها رو سر ساعت بدی بهش خوب نمیشه ؟اینفاکول هم خیلی میگن خوبه
سعی کن غذای سردی نخور کم کم رعایت کنی عادت مکنه دیگ اذیت نمیش
حالت صاف بهش شیر نده شکم و سرش بالا باشع همیشه آروغشم حتما حتما بگیر قطره کولیکز خیلیییی خوب ۴ ۵ ساعت یبار بهش مرتب بده
وای منم رفلاکس داره دکتر گفت تا 6ماهکی باید تحملش کنی
منم از اینکه گاهی دخترم گریه میکنه و بی قراری میکنه و هر کار کنم آروم نمیشه بدم میاد
الهی بگردم چ سخت😢😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.