۹ پاسخ

من قطره دخترم راحت تر بود اسپری چون با فشار وارد میشه دوست نداشت

فرقی نمیکنه عزیزم

من اسپری میزدم

اسپری خوبه بچه اذیت نمیشه

اسپری من میزنم

منم امروز دکتر همینو به دخترم داد

دوتاشم خوبه

نه‌هنین خوبه

هردوش یکیه فقط واس نوزاد قطره میدن ک راحتره

سوال های مرتبط

مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی