تب به چند برسه خطرناکه

۵ پاسخ

یکی با ۳۷درجه تشنج میکنه یکی با ۴۰درجه هم نمیکنه
ولی ۳۸ ب بالا رو باید دارو داد و پاشویه کرد

تا ۳۷ و نیم نیاز ب پاشویه نداره

۳۸ به بالا

بالای ۳۷خطرناکه

به38عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۵ ماهگی
مامان سهند مامان سهند ۶ ماهگی
مامان ماهلین جان💓 مامان ماهلین جان💓 ۱۴ ماهگی
مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی