۳ پاسخ

منم واکسن ۴ ماهگی زدم شیشه دیگه نمیگیره وقتی می‌خوام بدم کلی گریه میکنه

منم وقتب دوماهگی و زدیم پستونک و نگرفت اصلا😐قبلش میخورد

یه سر به کانالمون تو روبیکا بزن مطمئنم کمکت میکنه🤩
پر از ایده غذایی
غذاهای متنوع و اماده کودک
سالم و مفید👌🏻🥰
کانال
@ninipaz404
پیوی
@nini_paz404

سوال های مرتبط