به من گفت ازاده و از بیمه نزد ولی فکر کنم تکمیلی داشته باشی یه بخشی رو بدن
سونو شد ۳۶۰۰
ازمایش ۱۱۰۰
یعنی کلا آزاد حساب میشه با بیمه نیست؟؟
بازیکن اجتماعی هفته پیش انجام دادم سنوشدیک میلیون و پنجاه هزار..آزمایش یک میلیون وصدعزیز.
من پس فردا میرم کلا ازاده با تکمیلی هم قرارداد نداره
سنو ۱۳۰۰ ازمایش ۱۱۰
سنو برا من آزاد شد ۱/۵۰۰
آزمایشش هم ۱/۱۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.